Om klubben

OM KLUBBEN

Hos os er sammenhold i centrum - her opstår energien, her oplever spillerne at være en del af et godt fællesskab.

​

Vi udfordrer hinanden og os selv - både som spiller, hold og klub flytter vi os.

​

Selvom sammenholdet er omdrejningspunktet i klubben, er vi dybt forankret i den enkelte spillers sportslige udvikling, og det enkelte holds udvikling.

​

I løbet af en sæson vil man som spiller opleve arrangementer, anderledes håndbolddage og håndboldstævner.

​

Er du U15 eller U17 spiller, kan vi fortælle, at vi i disse årgange har et rigtigt godt samarbejde med Frøstruphave Efterskole.

​

Hos os får du udfordringer og træninger med fuld gang i - lyder dette som noget for dig, så er Blåbjerg HK i vest en god mulighed for dig!

Måske vi ses i hallen?

52951149_790852021268166_160807318196741

Klubben vil frem mod vil frem mod 2020 sikre et økonomisk fundament ved at tiltrække sponsorer samt afvikle en række aktiviteter målrettet spillere, forældre og beboer i lokalområdet, så det fortsat er muligt at spille håndbold i den gamle Blåbjerg kommune. Klubben er præget af sammenhold, kammeratskab samt sportslige udfordringer for den enkelte spiller og det enkelte hold.

BHK
Vision
Julekalender

Klubben sælger hvert år julekalendere fra midt i oktober til 1. december.

​

Der kan vindes 96 flotte sponserede præmier!

​

Overskuddet går til aktiviter for børne- og ungdomsholdene.

Prisen er 25 kr. pr. kalender

BHK